Obchodní podmínky příměstských táborů – Prázdniny v Praze platné pro rok 2020

Článek I – Úvodní ustanovení

  1. Obchodní podmínky příměstských táborů pořádaných společností Sportlines a.s. – středisko volného času se sídlem Květnového vítězství 938/79 Praha 4, IČO 053 28 993 (dále jen „pořadatel“) upravují vzájemné smluvní vztahy mezi pořadatelem a zákazníkem, kterým může být jak fyzická, tak právnická osoba, v souladu s příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů České republiky, jako je zejména Občanský zákoník.
  2. Obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) jsou nedílnou součástí přihlášky na příměstský tábor a spolu s ní tvoří smluvní dokumentaci mezi pořadatelem a zákazníkem.
  3. Pořadatel prohlašuje, že je oprávněn v souladu se svým předmětem podnikání pořádat pro děti a mládež jednodenní i vícedenní tábory.

Článek II – Smluvní vztah

  1. Účastníkem smluvního vztahu je na jedné straně pořadatel a na straně druhé zákazník, kterým je zpravidla zákonný zástupce účastníka, který potvrdil přihlášku kliknutím na tlačítko „odeslat závaznou objednávku“ prostřednictvím webových stránek www.prazdniny-v-praze.cz nebo www.primestsketaborypraha11.cz.
  2. Předmětem smluvního vztahu je ze strany pořadatele zajištění řádného průběhu příměstského tábora (dále jen „tábor“) pro zákazníkem přihlášenou osobu (přihlášená nezletilá osoba dále též „účastník“) v souladu s těmito podmínkami a relevantními právními předpisy.
  3. Smluvní vztah mezi zákazníkem a pořadatelem vzniká okamžikem potvrzení přihlášky, které pořadatel vystaví elektronicky na základě zákazníkem řádně vyplněné přihlášky. Toto potvrzení zašle pořadatel na emailovou adresu uvedenou v přihlášce. Pořadatel si vyhrazuje právo na odmítnutí přihlášky, zejména z důvodů naplnění kapacity tábor. Zákazník podpisem přihlášky odpovídá za to, že je oprávněn dítě na tábor přihlásit a poslat.

Článek III – Cenové a platební podmínky

  1. Pořadatel má právo na zaplacení ceny tábora v celkové výši před zahájením tábora a zákazník je povinen uhradit tuto cenu ve splatnosti dle těchto podmínek.
  2. Cena tábora je závazně uvedena na přihlášce a datem zaplacení se rozumí datum připsání řádně provedené platby ve prospěch účtu pořadatele.
  3. Způsoby úhrady celkové ceny tábora:
  • převodem na účet pořadatele na základě vystavené faktury
  • zaplacením platební kartou zákazníka
  • použitím služby Benefit Plus

Platba v hotovosti není možná. Při platbě vždy nezapomeňte uvést jako variabilní symbol číslo objednávky a do zprávy pro příjemce uvést jméno a příjmení dítěte. Nebude-li platba řádně identifikována dle této věty, nebude považována za řádně provedenou platbu.

  1. Pořadatel a zákazník se podpisem přihlášky dohodli, že pořadatel má právo jednostranným úkonem zvýšit cenu služeb uvedenou v podmínkách pouze v případě, že dojde ke zvýšení Daně z přidané hodnoty. Pořadatel je v takovém případě povinen informovat zákazníka o změně ceny, a to na jeho emailovou adresu uvedenou v přihlášce. Zákazník je povinen do 14 dnů od oznámení o zvýšení ceny uhradit rozdíl v ceně. Při porušení tohoto závazku ze strany zákazníka má pořadatel právo odstoupit od smluvního vztahu založeného na základě přihlášky na tábor.

Článek IV – Rozsah služeb a jejich změny

  1. Termín tábora je uveden na přihlášce a rozumí se jím období mezi dnem nástupu na tábor uvedeným v přihlášce a dnem ukončení tábor uvedeným v přihlášce. Konkrétní místo konání tábora a čas a místo začátku a skončení tábora je uvedený na webových stránkách tábora v době přihlašování.
  2. Celková cena tábora zahrnuje i administrativní poplatek (zejména výdaje na kancelář, administrativu, související výdaje apod.). Celková cena tábora je splatná do 10 pracovních dnů po odeslání řádně vyplněné přihlášky zákazníkem pořadateli.
  3. Celková cena tábora zahrnuje: stravu 3 x denně, pitný režim, instruktory a zdravotníka, program pro děti, pojištění škody způsobené třetí osobě, fotodokumentaci v podobě deníků z tábora vedených na webových stránkách tábora.
  4. Pořadatel je oprávněn provést změny sjednaných služeb, tj. zejména místo konání tábora apod., pouze v případech, které úmyslně nezpůsobil, tedy nastanou-li okolnosti, které pořadateli brání poskytnout služby podle předem sjednaných podmínek. Změny je pořadatel povinen oznámit zákazníkovi emailem bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozví.

Článek V – Práva a povinnosti pořadatele

  1. Pořadatel je povinen poskytnout služby v rozsahu uvedeném v článku IV. a zároveň si vyhrazuje právo na úpravu programu nebo časového harmonogramu tábora z důvodu tzv. vyšší moci, např. infekce bránící pořádání či pokračování tábora, rozhodnutí státního orgánu o uzavření tábora z důvodů stojících mimo pořadatele, např. infekční onemocnění apod.
  2. Pořadatel není povinen poskytnout zákazníkovi plnění nad rámec jemu předem potvrzených služeb.
  3. Pořadatel má právo před zahájením tábora nebo po jeho započetí odstoupit od sjednaných podmínek v důsledku poskytnutí nepravdivých nebo neúplných údajů zákazníkem, např. o zdravotní způsobilosti účastníka (zahrnující vši a hnidy).
  4. Pořadatel má právo vyloučit účastníka v průběhu trvání tábora z těchto důvodů:
  • zhorší-li se zdravotní stav účastníka
  • zdravotní stav účastníka bude ohrožovat zdravotní stav ostatních účastníků (zejména infekční onemocnění (zahrnující vši a hnidy)
  • úraz
  • účastník bude přechovávat nebo požívat alkoholické nápoje, cigarety nebo jiné návykové látky
  • účastník svévolně opustí areál konání tábora nebo program
  • pokud účastník bude svojí agresivitou nebo jiným způsobem nebezpečný sobě nebo ostatním účastníkům

V případě vyloučení účastníka z výše uvedených důvodů hradí zákazník veškeré náklady spojené s ukončením tábora vyloučeného účastníka. Pořadatel v těchto případech nevrací žádnou část ceny tábora a nelze použít storno pojištění. V případě, že pořadatel rozhodne o ukončení pobytu dítěte, zákonný zástupce zajistí bezprostřední odvoz dítěte z tábora. Zákonný zástupce se zavazuje uhradit škody a veškeré náklady související s dopravou dítěte zákonnému zástupci, pokud si dítě včas sám nevyzvedne (zejména cestovné dítěte i výchovného personálu).

  1. Pořadatel má právo na stornovací poplatky (dále též „storno poplatky“) z ceny tábora (poplatek účtovaný k tíži zákazníka) při zrušení přihlášení účastníka na tábor nebo při nenastoupení, a to ve výši:
  • 150,- / den při zrušení tábora dříve než 28 dní před jeho zahájením
  • 50 % při zrušení tábora 14 dnů až 28 dnů před jeho zahájením
  • 100 % při zrušení méně než 14 dnů před zahájením tábora a při nenastoupení.
  • v případě zrušení tábora ze zdravotních důvodů bude po dodání lékařské zprávy storno ve výši 150,-/den
  • na storno poplatek je možné se pojistit s cenou …XY Kč/den na těchto webových stránkách www. … .cz

Článek VI – Práva a povinnosti zákazníka

  1. Zákazník má právo na řádné poskytnutí sjednaných a zaplacených služeb uvedených v článku IV.
  2. Zákazník má právo vyžadovat od pořadatele informace o všech skutečnostech, které se dotýkají smluvně sjednaných a zaplacených služeb uvedených v článku IV.
  3. Zákazník je povinen informovat pořadatele o:
  • zdravotním stavu svého dítěte a dalších skutečnostech, které mohou ovlivnit chod tábora (zejm. poruchy chování, ADHD, medikace dítěte a další)
  • jazykových schopnostech dítěte v případě, že rodný jazyk není čeština
  • pohybových schopnostech a zdatnosti dítěte s ohledem na připravovaný program
  1. Zákazník má právo zrušit svou objednávku kdykoliv před zahájením tábora. Zrušení musí být provedeno elektronicky na email info@prazdninyvpraze.cz .Pro určení doby zrušení je rozhodující doručení oznámení o zrušení přihlášení účastníka pořadateli. Způsoby zrušení objednávky a k němu se vztahujících storno poplatků se řídí Článkem V, § 1, odst. 5.

Článek VII. – Závěrečná ustanovení

  1. Zákazník svým podpisem přihlášky na tábor, resp. odesláním objednávky („odeslat závaznou objednávku“) prostřednictvím webových stránek, stvrzuje, že tyto podmínky obdržel, přečetl si je, souhlasí s nimi, že jim rozumí a v plném rozsahu je přijímá a zavazuje se je dodržovat.
  2. Svým podpisem přihlášky na tábor zákazník, resp. odesláním objednávky („odeslat závaznou objednávku“) prostřednictvím webových stránek, dále stvrzuje správnost v ní uvedených údajů a svoji připravenost doložit na výzvu pořadatele jejich správnost.
  3. Zákazník bere na vědomí, že pořadatel bude zpracovávat osobní údaje zákazníka a všech jím přihlášených účastníků tábor, a to z důvodu, že tyto osobní údaje potřebuje pro účely plnění smlouvy založené přihláškou na tábor – povinné údaje. Nepovinné údaje (zejména fakturační údaje a profilové údaje) pak pořadatel zpracovává na základě oprávněného zájmu správce i účastníků souvisejícího s plněním smlouvy i k poskytnutí lepších služeb poskytnutých v rámci objednávky. Bližší informace o zpracování osobních údajů pořadatelem jsou uvedeny v dokumentu – Informace o zásadách zpracování a ochraně osobních údajů uživatelů – GDPR webových stránek www.prazdniny-v-praze.cz nebo www.primestsketaborapraha11.cz.
  4. Zákazník svým podpisem přihlášky na tábor, resp. odesláním objednávky (kliknutím na tlačítko „závazně objednat“) prostřednictvím webových stránek, souhlasí s tím, že účastníci tábora mohou být zachyceni na obrazových snímcích (fotky) a na audiovizuálních záznamech (video) a že takové snímky a záznamy mohou sloužit jak k dokumentačním, tak prezentačním účelům pořadatele, vč. internetových a FB stránek a propagačních materiálů pořadatele. S ohledem na závazek pořadatele založený čl. IV - Rozsah služeb je umísťování fotek a videí ve foto reportážích na webu a na Facebookové stránce tábora plněním jeho smluvní povinnosti.
  5. Tyto podmínky vstupují v platnost dne 1. 3. 2020.

 

Top